April 18, 2008

Mmmmmh...


...sieht man wie sehr ich meinen kleinen Trip an der Westküste bis jetzt genieße? ;)
Nachdem wir 2 Tage in LA verbracht haben, sind meine bessere Hälfte & ich jetzt auf dem Weg nach San Francisco...unterwegs haben wir ein wenig Zeit in Malibu, Santa Barbara, wandern im Big Sur und in Santa Cruz verbracht...oh wie ich das Reisen an der Westküste liebe!
Verpaßt nicht die vielen, vielen weiteren Bilder die in den nächsten Tagen folgen werden! Jetzt muß ich aber erstmal ins Bett ;)
...can you tell I´m enjoying my trip on the westcoast so far? ;)
After spending 2 days in LA, the boyfriend and I are on our way to San Francisco right now...spending some time in Malibu, Santa Barbara, hiking in Big Sur and Santa Cruz along the way......oh how I loooooove traveling the westcoast!

Stay tuned for many, many more pictures to follow soon! First I´m off to bed now though ;)

7 comments:

Birgit said...

ooohhh SCHÖÖÖN! Genieße die Zeit in FlipFlops! (ich war grad draussen mit Handschuhen unterwegs!!!)
hach. Viel Spaß noch euch beiden!

Conny said...

So beautiful that I get homesick, I love the Big Sur, Highway 101 ... Have a great trip, can't wait to see all the pics! A million hugs and kisses - miss ya!!!!

jane said...

it looks so beautiful jesse! miss you friend!

Susan said...

Sounds and looks like you are having a great trip!

alexa's blog said...

Say Hello to St. Barbara for me... I envy you!!! Enjoy!!!

bine said...

..da werden erinnerungen wach*schwärm*. vor einem jahr war ich an der gleichen stelle unterwegs. auf die flip flops bin ich nur ein bisschen neidisch, weil ich letzte woche in andalusien selbst welche anhatte :-). verfolge deinen blog gespannt und freue mich auf einen ausführlichen bericht, wenn du wieder im lande bist

Kulik Photography said...

I love this shot....so peaceful! I am happy you are having such an enjoyable time....even if I am sad you didn;t come to sunny florida :p!